Marketing wirusowy

W dwudziestym pierwszym wieku, wszystko co jest ciekawe, inne i zaskakujące skutecznie może przyciągnąć nasz wzrok i cieszyć się sporą popularnością. Takie zasady są niezwykle ważne w marketingu, który wciąż stara się poszukiwać nowości. Marketing wirusowy doskonale oddaje charakter tych zasad, ponieważ właśnie ten rodzaj marketingu bazuje na czymś zaskakującym, czymś co zainteresuje ludzi i sami będą o tym mówić i tym samym rozpowszechniać pewne informacje. Przekazywane informacje zwykle nie są pełne tylko skrawkowe i mają za zadanie zaskakiwać i intrygować. Często też są to filmiki, które są z pewnością przyciągające uwagę, a ich zadaniem jest poznanie logo czy też konkretnej marki. Cyklicznie pojawiające się filmiki intrygują, ponieważ do samego końca nie mamy pojęcia co to będzie za produkt, do kogo będzie skierowany i jakie korzyści będzie ze sobą niósł. Ludzie chcąc wiedzieć więcej, rozmawiają o tym ze swoimi znajomymi, ponieważ być może oni mają jakieś informacje i chętnie się z nimi podzielą.