Reklamy o wulgarnym zabarwieniu

W obecnych czasach nikogo już nie dziwią reklamy w naszych skrzynkach pocztowych, reklamy przy ulicy, które nie rzadko odrywają wzrok kierowców od jezdni, czy też najpopularniejsze reklamy telewizyjne, które mają największą moc sprawczą. Okazuje się, że ludzie szybko przyzwyczajają się do pewnych standardów i trzeba wciąż ich zaskakiwać czymś nowym. Kiedy reklamy telewizyjne ze zwierzętami czy też dziećmi zaczynają nas nudzić trzeba wprowadzić coś innowacyjnego, coś co przyciągnie nasz wzrok i zachęci do oglądania, a przede wszystkim do spróbowania tej usługi czy też produktu. Okazuje się, że dla niektórych producentów reklama innowacyjna to reklama wręcz wulgarna, która nie rzadko wzbudza ogromne kontrowersje. W kraju, gdzie większość z nas jest Katolikami takie reklamy nie są przyjmowane dobrze, szczególnie, że nie rzadko nie mówi się o produkcie, który miały wypromować, a tylko i wyłącznie o scenach, które zostały w niej przedstawione, które z kolei nie są zgodne z kanonami, które mamy zapisane w naszych głowach.